piątek, 23 października 2015

Październik należy do danieli

W czwartkowe popołudnie wybrałem się zobaczyć czy bekowisko rozpoczęło się już na dobre czy może tak jak w zeszłym roku znów nie zdążyłem się wybrać w odpowiednim czasie do lasu i już dawno po bekowisku :-)
Pogoda była bardzo ładna ale był jej jeden minus. Nie było wcale a wcale wiatru co przy moim sposobie robienia zdjęć znacznie utrudnia sprawę bo mój zapach roznosił się we wszystkich kierunkach i nawet jeśli byki nie zauważyły mnie od razu zajęte zalotami to łanie danieli były nadal bardzo czuje i czasem uciekały szybciej niż zdążyłem je zauważyć.
Bekanie byków słychać było bardzo wyraźnie. Ze zrobieniem zdjęcia było już zdecydowanie trudniej Ale mimo to klika zdjęć udało mi się zrobić.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz